مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-18فرهنگي

چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه نمایش/ مرور آثاری از «محمدرضا شرف الدین»


همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، شبکه نمایش در جدول پخش خود به پخش فیلم هایی با مضامین مربوط به هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این شبکه همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جدول پخش خود به نمایش فیلم هایی با مضامین مربوط به هشت سال دفاع مقدس می پردازد و نیز آثاری از ”محمد رضا شرف الدین” را مرور کرده و همچنین فیلم هایی از ژانر سینمای ”تاریخی” نیز پخش می شود.

ساعت 13 نمایش: فیلم های اختصاصی این هفته شبکه نمایش با موضوع دفاع مقدس از شنبه 29 شهریور ماه تا جمعه 4مهرماه به ترتیب: خانه پلاک ندارد، جاسم به جبهه می رود، شوق پرواز، نخل های سربی، ساعت 25، سما در آتش و دایره سرخ خواهند بود.

ساعت 15 نمایش: در اخرین روزهای تابستان، فیلم های : وقتی آسمان می ریزد، خانواده موروثی، رییس پلیس آهنین، مغازه عتیقه فروشی، زندگی دروغ فوتبال، درست شبیه پدرم و تابستانم را چگونه گذراندم از شبکه نمایش پخش می شوند.

ساعت 19 نمایش: علاقمندان می توانند یکی از پر طرفدارترین و همچنین چالش برانگیزترین ژانر های سینما، یعنی ”تاریخی” را از شنبه تا جمعه از شبکه نمایش دنبال کنند.

فیلم های تاریخی ایرانی و خارجی هفته به ترتیب : اسپارتاکوس، دوازده سال بردگی، در مسیر تند باد، تروا، شجاع دل، آسمان و زمین و ملک سلیمان هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه نمایش/ مرور آثاری از «محمدرضا شرف الدین»

چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه نمایش/ مرور آثاری از «محمدرضا شرف الدین»