مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 19:202020-09-17سياسي

«حاج فیروز» محرم زبان سیدالشهدا(ع) بود/تشریح ویژگی مداحان اهل بیت


امام جمعه اردبیل با بیان اینکه «حاج فیروز زیرک کار» محرم زبان سیدالشهدا (ع) بود، گفت: حاج فیروز سرمایه ای برای عالم تشیع و اسلام بود.

- تبریز- امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حاج فیروز زیرک کار محرم زبان سیدالشهدا (ع) بود، گفت: حاج فیروز سرمایه ای برای عالم تشیع و اسلام بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل اززبان سیدالشهدا (ع) بود و این حُسن وی را طی سالیان خادمی متمایز ساخت.

آیت الله عاملی گفت: از دل تحسین می کنم تبریز عزیز را و این خاک باعظمت را که توانسته در طول تاریخ شخصیت های بزرگ و نوابغ را بپروراند و جا دارد که بیشتر از این تحسین شود.

حاج فیروز محصول مدرسه و سیستم آموزشی نبود وی با اشاره به اینکه حاج فیروز محصول مدرسه و سیستم آموزشی نبود، گفت: مادحین باید این بزرگوار را برای ترویج اوصاف مداحی مبدا قرار دهند و خصوصیات او باید معیار شود.

امام جمعه اردبیل ابراز داشت: حاج فیروز اشعار فوق العاده و با عظمت را انتخاب می کرد و آن اشعار را هر کس نمی توانست در مجالس به جا بنشاند و اشک بگیرد و عواطف را استخدام کند که به اخلاص و عشق و صفا و سوختن او بر می گشت.

وی افزود: با خدا و امام حسین حرف زدن زبان دارد که چه بسا عربی نباشد، زبان با خدا حرف زدن، زبان درد است، آن درد را باید پیدا کنیم و با خدا حرف بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاج فیروز» محرم زبان سیدالشهدا(ع) بود/تشریح ویژگی مداحان اهل بیت

«حاج فیروز» محرم زبان سیدالشهدا(ع) بود/تشریح ویژگی مداحان اهل بیت