مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-17فرهنگي

دانشکده های ما حتی استادان را هم فراری می دهند


یک کارگردان و پژوهشگر تئاتر، نکاتی را درباره آموزش تعزیه در دانشگاه ها مطرح کرد و با ابراز تاسف از وضعیت دانشکده های هنری گفت: این دانشکده ها حتی استادان را فراری می دهند چه برسد به دانشجویان.

- یک کارگردان و پژوهشگر تئاتر، نکاتی را درباره آموزش تعزیه در دانشگاه ها مطرح کرد و با ابراز تاسف از وضعیت دانشکده های هنری گفت: این دانشکده ها حتی استادان را فراری می دهند چه برسد به دانشجویان.

رضا کوچک زاده که بیشتر پژوهش هایش را در حوزه شبیه خوانی انجام داده است، در گفت وگو با ایسنا، توضیحاتی درباره آموزش تعزیه در دانشگاه ها بیان کرد و در عین حال موضوع را فراتر از این بُرد و انتقادات خود را نسبت به آموزش تئاتر در دانشکده های هنری، شیوه همکاری این دانشکده ها با استادان، وضعیت آموزش تئاتر و .

مطرح و ابراز تاسف کرد که دانشکده های هنری بیشتر دنبال دانشجویان بی دردسری هستند که مدرک بگیرند و بروند؛ کسی به فکر رشد دانشجوها و پیشرفت هنر کشور نیست.

او در این گفت وگو، مدرک گرایی را یکی از مشکلات بزرگ خواند و اضافه کرد که روزگاری هنرمندی مانند بهرام بیضایی با مدرک دیپلم مدیر گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبا شد چرا که در آن دوره، مدرک گرایی در میان نبود و شایسته سالاری حرف اول را می زد و افزود: شبیه خوانی نزدیک به دو سده فرهنگ ایرانی ما را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده های ما حتی استادان را هم فراری می دهند

دانشکده های ما حتی استادان را هم فراری می دهند