مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-17فرهنگي

برگزیدگان جشنواره شعر خلیج فارس معرفی شدند


با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی خلیج فارس، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی با موضوع خلیج فارس هم زمان با روز ملی شعر و ادب پارسی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان بوشهر، رییس شاعران و برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر بعد از ظهر پنجشنبه در این آیین گفت: جشنواره استانی شعر خلیج فارس به پیشنهاد همکارانمان در سازمان و با توجه به تعداد کم اشعار دوبیتی و رباعی سروده شده در وصف خلیج فارس، در 10 اردیبهشت ماه امسال کلید خورد.

احمد بارگاهی افزود: در ادامه با همکاری انجمن شعر و اساتید مطرح شعر استان همراه شد تا امروز شاهد برگزاری این اختتامیه با این کیفیت و این حجم آثار دریافتی باشیم.

وی با بیان اینکه اشعار دریافتی از سایر استان ها و حتی خارج از کشور نشان از اهمیت ویژه خلیج فارس برای فرهیختگان و شاعران کشور دارد، اضافه کرد: با توجه به استانی بودن این جشنواره، آثار ارسالی از خارج استان مورد تأیید هیئت داوران و دبیرخانه قرار نگرفت، با این حال، بیش از صد شاعر هم استانی در این جشنواره شرکت کرده و بیش از 500 اثر در اختیار هیئت داوران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره شعر خلیج فارس معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره شعر خلیج فارس معرفی شدند