مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-17سياسي

رونمایی از 170 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس


در دوران دفاع مقدس هنگامی که دشمن بعثی به ایران حمله کرد خود را با اتکا به جبهه استکبار نماینده آن ها می دانست.

- علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران چهارشنبه 26 شهریورماه در نشست خبری که در محل این مرکز برگزار شد، گفت: باید در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام خمینی (ره) که در شرایط بسیار سختِ ابتدای انقلاب همه ظرفیت های دفاع را فعال کرد، گرامی بداریم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات امام خمینی در 26 شهریورِ سال 1364 دستور تشکیل نیروهای سه گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با یک نگاه راهبردی و تهدیدات پیش روی نظام و همچنین با برآوردی که داشت این فرمان را صادر کرد.

این حکم تاریخی که سند آن هم یک سند کم تر دیده شده است در مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه منتشرشده که نشان از عمق راهبردی نگاه امام خمینی (ره) دارد.

نایینی ضمن تأکید بر عمق راهبردی نگاه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از 35 سال حقانیت اهداف راهبردی امام خمینی در همه صحنه ها ظهور و بروز دارد.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 5 نیرو در اوج اقتدار قرار دارد و از محور مقاومت و دستاوردهای آن حمایت می کند که این قدرت باوجود دشمنی های استکبار جهانی به دست آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 170 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس

رونمایی از 170 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس