مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-17سياسي

ارگان ها در تکمیل پرونده ثبت جهانی «منظر فرهنگی همدان» همراهی کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه لازمه تکمیل پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی شهر همدان همراهی سازمان ها با یکدیگر است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در بازدید از مسیر تاریخی شهر همدان با بیان اینکه همگام شدن سازمان ها لازمه تکمیل پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی شهر همدان است اظهار کرد: همکاری با میراث فرهنگی برای حفظ داشته های تاریخی وظیفه ای بر عهده همه در راستای تسریع روند تکمیل پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی شهر است.

وی گفت: جهانی شدن منظر فرهنگی همدان می تواند یک برند ارزشمند برای گردشگری باشد و این مهم بیانگر جایگاه متمایز همدان در ایران و دنیا خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه همه ما باید پاسدار داشته های تاریخی این دیار کهن باشیم که سرمایه ای بی بدیل و گرانمایه است.

وی با بیان اینکه منظر فرهنگی همدان که در چند قدمی ثبت جهانی است در برگیرنده تمام عناصر تاریخی و فرهنگی شهری است ادامه داد: توصیه می کنم همه ادارات همکاری و همیاری کنند تا ارزش های تاریخی شهر همچنان حفظ شود.

آزادبخت با اشاره به اینکه در هیچ نهادی تصمیمی اتخاذ نشود که برای حفظ منافع کوتاه مدت باشد و هر تصمیمی باید در راستای حفظ سیما و منظر تاریخی شهر همدان گرفته شود افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگان ها در تکمیل پرونده ثبت جهانی «منظر فرهنگی همدان» همراهی کنند

ارگان ها در تکمیل پرونده ثبت جهانی «منظر فرهنگی همدان» همراهی کنند