مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-17سياسي

آنچه پیر ما در خشت دید!


امروزه نیروی دریایی سپاه در کنار نیروی دریایی ارتش، ایران را به عنوان یک قدرت فرامرزی دریایی نوظهور در دنیا بدل کرده است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ محمد قیصری: 35 سال پیش در چنین روزی و در اوج جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران، رهبر فرزانه انقلاب، خمینی کبیر (ره) فرمانی مبنی بر تشکیل نیروهای سه گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کردند.

فرمانی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از آن با عنوان تدبیر راهبردی یاد کردند.

تدبیر راهبردی یعنی تدبیر و تصمیمی که نه تنها وضعیت موجود، بلکه چشم انداز، جایگاه، نقش، اهداف، پیامدها و آثار این تدبیر و تصمیم را در آینده در نظر می گیرد وقتی امروز به جایگاه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی نگاه می کنیم، آثار و برکات آن تدبیر حکیمانه را می بینیم که هر روز متکامل، بالنده و و فزاینده تر می شود.

  کشته معشوق را درد نباشد که خلق زنده به جانند و ما زنده به تأثیر او! فرمان 26 شهریورماه امام (ره) در سال 1364 مبنی بر تشکیل نیروی زمینی، هوایی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از این جهت گشایش بزرگی بود.

بعد از آن زمان، پاسداران جان برکف سپاه، عملیات های مهم و موفقی در دفاع مقدس به انجام رساندند و ضمن وارد آوردن ضربات کاری بر دشمن بعثی، موفقیت ها و افتخارات بزرگی نصیب جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه پیر ما در خشت دید!

آنچه پیر ما در خشت دید!