مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-17فناوري

کلاهبرداری با «شاد»


رییس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاهبرداری از طریق شبکه آموزشی «شاد» هشدار داد و از خانواده ها خواست در این باره هوشیار باشند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اخیراً افراد کلاهبردار و سودجو در فضای مجازی با ترفندهای مختلف نسبت به کلاهبرداری از کاربران کرده و از این طریق حساب های آنها را خالی می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: در همین راستا کلاهبرداران این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آن ها آمدند و با ارائه طرحی به اسم سیم کارت شاد سعی دارند تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا کلاهبرداران با ارسال پیامک های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی سعی دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

آدینه لو افزود: این افراد به دو روش کلاهبرداری می کنند یا از افراد می خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آن ها ارسال کنند و با این روش سعی در جمع آوری افراد دارند و یا با ارسال لینک هایی در فضای مجازی و درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت حساب بانکی آن ها را خالی می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با «شاد»

کلاهبرداری با «شاد»