مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 18:252020-09-16ورزشي

ظرفیت های فوق العاده لرستان در حوزه ورزش روستایی


برنامه های گسترده و تأثیرگذاری در حوزه ورزش های روستایی استان انجام گرفته که در سطح روستاها نمود یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برنامه های گسترده و تأثیرگذاری در حوزه ورزش های روستایی استان انجام گرفته که در سطح روستاها نمود یافته است.

سیدعلی کریمی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های روستایی و بازی های محلی لرستان که امروز 26 شهریورماه با حضور اکبری رییس فدراسیون ورزش های روستایی برگزار شد، با تقدیر از عملکرد چهارساله گذشته هیئت ورزش روستایی استان، اظهار کرد: این هیئت در حال حاضر جایگاه خوبی در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی در حوزه ورزش روستایی، افزود: با توجه به ظرفیت های لرستان در حوزه ورزش روستایی باید این برنامه ریزی ها و طراحی ها و تلاش ها برای به پای کار آوردن مردم روستاها به ورزش دوچندان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در چند سال گذشته برنامه های اجراشده در حوزه ورزش روستایی که از طرف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های روستایی طراحی شده بود نمود و تأثیر بسیار خوبی در سطح جامعه روستایی ما داشته است.

کریمی با اشاره به سیاست های مؤثر وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش روستایی، خاطرنشان کرد: حوزه ورزش روستایی ازجمله برنامه های اجراشده توسط اداره کل ورزش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فوق العاده لرستان در حوزه ورزش روستایی

ظرفیت های فوق العاده لرستان در حوزه ورزش روستایی