مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-16ورزشي

شعبانی بهار: کماندار اعزامی به توکیو بعد از مسابقات جهانی پاریس معرفی می شود


کسب سهمیه المپیک توکیو توسط میلاد وزیری به منزله اعزام او به توکیو نیست و کماندار اعزامی خرداد سال آینده بعد از آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در پاریس معرفی خواهد شد.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: کسب سهمیه المپیک توکیو توسط میلاد وزیری به منزله اعزام او به توکیو نیست و کماندار اعزامی خرداد سال آینده بعد از آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در پاریس معرفی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز میلاد وزیری در لیست نفرات اعزامی به بازیهای المپیک توکیو معرفی نشده است، گفت: کسب سهمیه در رشته هایی همچون تیروکمان به فرد بستگی ندارد و سهمیه برای کشور است.

بنابراین فردی که سهمیه کسب کرده این طور نیست که او مسافر المپیک است.

در این زمینه نیز فدراسیون جهانی تیروکمان به طور رسمی به ما اعلام کرده که بعد از پایان آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک که خرداد سال آینده در پاریس برگزار می شود، نفر یا نفرات اعزامی را اعلام کنیم.

وی افزود: یک هفته تا 10 روز فرصت خواهیم داشت تا بعد از پایان مسابقات جهانی پاریس با نظر سرمربی تیم ملی و کمیته فنی فدراسیون و همچنین با در نظر گرفتن عملکرد کماندار اعزامی در مسابقات چین و پاریس، بهترین فرد را برای المپیک به فدراسیون جهانی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: کماندار اعزامی به توکیو بعد از مسابقات جهانی پاریس معرفی می شود

شعبانی بهار: کماندار اعزامی به توکیو بعد از مسابقات جهانی پاریس معرفی می شود