مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-16فرهنگي

اختتامیه چهارمین جام باشگاه کتابخوانی گیلان برگزار شد


چهارمین جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی گیلان با معرفی برگزیدگان در شش دسته به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) طی مراسمی با رعایت دستور العمل های بهداشتی اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی استان گیلان در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

بهنام رمضان نژاد دبیر اجرایی چهارمین جام باشگاه های کتابخوانی گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه ضمن قدردانی از اداره کل ارشاد برای ایجاد بسترهای مناسب برای اجرای این جام، اظهار کرد: با همکاری اداره کل ارشاد گیلان برای اولین بار اجرای جام در دوره چهارم به بخش خصوصی سپرده شد.

وی با بیان اینکه آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف جام باشگاه های دوره های گذشته بخشی از برنامه های امسال بود، افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که امسال مد نظر قرار گرفت بخش آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح استان بود.

رمضان نژاد با اشاره به اینکه جام باشگاه طرحی آموزش محور است، تصریح کرد: فعال کردن دبیرخانه های شهرستانی و تأمین کتاب که یکی از چالش در سال های گذشته بوده گام خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برقراری ارتباط مستمر با دبیرخانه مرکزی برای بازتاب فعالیت های انجام شده در استان گیلان از دیگر برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه چهارمین جام باشگاه کتابخوانی گیلان برگزار شد

اختتامیه چهارمین جام باشگاه کتابخوانی گیلان برگزار شد