مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-16ورزشي

علی نژاد: وزیر ورزش به خاطر تصمیم AFC به اینفانتینو اعتراض کرد


به گفته معاون وزیر ورزش، اعتراض ایران نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت از حق پخش تلویزیونی توسط مسعود سلطانی فر به رییس فیفا اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علی نژاد امروز چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان ضمن ابراز امیدواری از افزایش سهمیه های المپیکی تیروکمان به سوالات مطرح پیرامون پرونده تعلیق جودو و حق پخش تلویزیونی پاسخ داد.

امیدوارم تیروکمان در بخش تیمی صاحب سهمیه المپیک شود وی با اشاره به تک سهمیه کسب شده در این رشته برای بازی های المپیک توکیو ابراز امیدواری کرد که کمانداران بتوانند خردادماه سال آینده در جام جهانی فرانسه در بخش تیمی هم سهمیه لازم برای حضور در این بازی ها را کسب کنند.

تیروکمان به اوج خود خواهد رسید وی با یادآوری اینکه تیروکمان در گذشته ای نه چندان دور و در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی صاحب مدال طلا شد، خاطرنشان کرد: و بنابراین انتظار مدال آوری در این رشته وجود دارد و فکر می کنم با برنامه ریزی خوبی که درحال انجام است، به اوج خود در تیر و کمان خواهیم رسید.

پیش بینی محاکم قضایی دشوار است معاون وزیر ورزش در مورد دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده تعلیق جودو که امروز به میزبانی سوییس در جریان است نیز گفت: پیش بینی محاکم قضایی دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: وزیر ورزش به خاطر تصمیم AFC به اینفانتینو اعتراض کرد

علی نژاد: وزیر ورزش به خاطر تصمیم AFC به اینفانتینو اعتراض کرد