مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-16سياسي

حاشیه نشینی را سه ساله جمع می کنیم


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست از بنیاد مسکن برای ورود به چالش حاشیه نشینی گفت: امیدواریم بتوانیم با طرح هایی که داریم، این مشکل سه ساله رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این بنیاد را یکی از دستاوردهای انقلاب که مزین به فرمان حضرت امام (ره) است، دانست و گفت: بنیاد مسکن واقعاً خاکریز اول حوادث طبیعی و بازسازی پس از آن است که با طمأنینه و ضوابط دقیق وارد صحنه بازسازی می شود.

رکوردی را که در این سال ها در حوزه بازسازی به ثبت رسانده، قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

وی ادامه داد: ما در بحث حاشیه نشینی که یک دغدغه بزرگ است و متأسفانه در چند سال گذشته مجدداً زنده شده، از بنیاد مسکن خواستیم که ورود کند؛ مصادیق آن، رفع حاشیه نشینی استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خوزستان است که بنیاد به این استان ها ورود کرده است؛ امیدواریم حاشیه نشینی را سه ساله جمع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی به موضوع ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در دوره ای که وارد وزارت راه و شهرسازی شدم، با دیدگاه های سیاستی مختلف در بخش مسکن مواجه شدم؛ یک سیاست مبتنی بر مسائل آماری بود و با مقایسه آمار نفوس و مسکن می گفت که دولت نباید در ساخت وساز مداخله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی را سه ساله جمع می کنیم

حاشیه نشینی را سه ساله جمع می کنیم