مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-16اقتصادي

میزان برق خورشیدی تبریز چقدر است؟ /انجام اصلاحات ساختاری برق در بازار تاریخی تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه پست برق در بازار سرای تبریز را به صورت زیرزمینی انجام داده ایم، گفت: اصلاحات ساختاری در بازار انجام گرفته و در بخش های مختلف آن نمی توانید یک سیم نامنظم ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان با موضوع دستاوردهای دولت تدبیر و امید، طرح برق امید و مانور جهادی رفع مشکل فیدرهای عارضه دار اظهار داشت: انرژی الکتریکی در کل دنیا یک شاخص توسعه یافتگی است و متناسب با مصارف انرژی شناخته می شود.

  وی با اشاره به شاخص های بهبود یافته شرکت توزیع برق تبریز در سال های اخیر، گفت: متوسط زمان واگذاری انشعاب در چند سال اخیر 27 روز بود که الان به 9 روز رسیده است.

  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نفر در حوزه کاری این شرکت زندگی می کنند، گفت: برق تبریز دارای یک میلیون و 12 هزار و 730 مشترک شهری و روستایی است.

وی بهبود شاخص متوسط طول عمر پروژه را مورد اشاره قرار داد و گفت: قبلا بیش از 250 روز طول می کشید ولی در حال حاضر 80 الی 85 روز کاری است که تلاش داریم تا آن را به 60 روز برسانیم.

  کاظمی با بیان اینکه چند سالی است که میزان تلفات را در کمترین مقدار خود قرار گرفته است، گفت: این امر در سایه همکاران رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان برق خورشیدی تبریز چقدر است؟ /انجام اصلاحات ساختاری برق در بازار تاریخی تبریز

میزان برق خورشیدی تبریز چقدر است؟ /انجام اصلاحات ساختاری برق در بازار تاریخی تبریز