مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-16ورزشي

شعبانی بهار: به کسی بدهکار نیستم


رییس فدراسیون تیروکمان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون تیروکمان گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان بدهی داشت که تا پایان 98، - رییس فدراسیون تیروکمان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون تیروکمان گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان بدهی داشت که تا پایان 98، یک میلیارد و 200 میلیون تومان را پرداخت کردیم و الان هیچ بدهی حتی به مربیان نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیروکمان صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست مهدی علینژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش، کیکاووس سعیدی، دبیر کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی بهار و بهزاد پاکزاد، رییس و دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان و برخی از اعضای حاضر در مجمع به صورت وبینار در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و 23 عضو درحال برگزاری است.

مجید میر رحیمی و میلاد وزیری از ریکرو و اسماعیل عبادی و محمد صالح پالیزبان از کامپوند به عنوان نماینده مربیان و ورزشکاران در این مجمع حضور داشتند.

غلامرضا شعبانی بهار اظهار کرد: در این مجمع گزارش عملکرد در سال 98 و مختصری از سال 99 ارائه می شود.

او افزود: چشم انداز اصلی من از ابتدای ورود به این فدراسیون، ارتقای جایگاه تیم های ملی در آسیا و جهان از طریق توسعه همه جانبه تیراندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: به کسی بدهکار نیستم

شعبانی بهار: به کسی بدهکار نیستم