مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-16اقتصادي

برگزاری همایش ملی «مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد» توسط دانشگاه پیام نور همدان


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری همایش ملی «مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد» با رویکرد حمایت از تولید کالای ایرانی و رشد تولید توسط دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

- برگزاری همایش ملی مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد توسط دانشگاه پیام نور همدان ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری همایش ملی مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد با رویکرد حمایت از تولید کالای ایرانی و رشد تولید توسط دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

دکتر صفی الله صفایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این همایش در راستای رفع نیازهای کشور و ارائه دستاوردهای نوین توسعه ملی، تقویت ارتباط دانشگاه با نیازها و سیاستگذاری های جامعه، تبادل آخرین یافته های علمی- پژوهشی و نگرش و ارائه تحلیل های علمی درباره فرصت ها و چالش های اقتصاد ایران برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با محورهای این همایش توضیح داد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش منابع سرمایه در ارتقاء سطح تولید ملی، ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی با تأکید بر افزایش توان رقابت در بازارهای بین المللی، تحلیل الگوی توسعه اسلامی- ایرانی با تأکید بر تولید داخلی، روش های نیل به افزایش و بهره وری کار و سرمایه و بررسی مزیت های نسبی تولید در سطح منطقه از محورهای این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی «مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد» توسط دانشگاه پیام نور همدان

برگزاری همایش ملی «مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد» توسط دانشگاه پیام نور همدان