مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-16حوادث

دست رد ماموران پلیس یزد به سکه های طلا


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که صحت عمل، سلامت اداری و پاکدستی از ویژگی بارز کارکنان پلیس این استان است، گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد یک محموله کالای قاچاق را شناسایی و با رد رشوه 98 میلیون تومانی هشت سکه پیشنهادی را صورتجلسه کردند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که صحت عمل، سلامت اداری و پاکدستی از ویژگی بارز کارکنان پلیس این استان است، گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد یک محموله کالای قاچاق را شناسایی و با رد رشوه 98 میلیون تومانی هشت سکه پیشنهادی را صورتجلسه کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارکرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی اسکانیا را به ظن حمل قاچاق برای بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان این که تریلی حامل محموله یراق آلات از شهرهای جنوب شرقی کشور به تهران بوده است، افزود: ماموران در بازرسی از کانتینر خودرو مقادیر زیادی کالای خارجی فاقد مجوز و قاچاق را از کنار محموله اصلی کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم برای رهایی از دست قانون پیشنهاد پرداخت رشوه به مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد و یا معادل آن، سکه و دلار را به دو مامور پلیس می دهد و پس از آن با تحویل هشت عدد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد ماموران پلیس یزد به سکه های طلا

دست رد ماموران پلیس یزد به سکه های طلا