مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-16سياسي

لزوم انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی برای بهبود مدیریت پسماند


در مراسم امضای سند همکاری سازمان مدیریت پسماند و برنامه عمران ملل متحد بر لزوم تشریک مساعی برای انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی در زمینه بهبود مدیریت پسماند تاکید شد.

- در مراسم امضای سند همکاری سازمان پسماند و برنامه عمران ملل متحد تاکید شد لزوم انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی برای بهبود مدیریت پسماند در مراسم امضای سند همکاری سازمان مدیریت پسماند و برنامه عمران ملل متحد بر لزوم تشریک مساعی برای انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی در زمینه بهبود مدیریت پسماند تاکید شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم امضای سند همکاری سازمان مدیریت پسماند و برنامه عمران ملل متحد (UNDP) در حوزه پسماند شهری کلودیو پروویداس نماینده مقیم برنامه توسعه عمران ملل متحد، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، زهیر صباغ پور معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و هایده شیرزادی فعال محیط زیست حضور داشتند.

کلودیو پروویداس در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت 40 ساله این مرکز در ایران گفت: UNDP یکی از بازوهای اجرایی سازمان ملل متحد است و می تواند با همکاری در پروژه های شهری از هدررفت هزینه و زمان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی برای بهبود مدیریت پسماند

لزوم انتقال تجربیات تهران و سازمان های بین المللی برای بهبود مدیریت پسماند