مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-16اقتصادي

جزییات ساخت 3 آزادراه در کریدور ترانزیتی کشور/ آزادراهی برای سرعت 130 کیلومتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین میرشفیع، درباره آخرین وضعیت پروژه های آزادراهی کشور، اظهار داشت: مهم ترین پروژه آزادراهی کشور که امسال افتتاح می شود، - نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح های ویژه با اشاره به تکمیل آزادراه سردار شهید سلیمانی، از آماده شدن آزادراه غدیر در دهه فجر امسال و تکمیل آزادراه اصفهان-شیراز در نیمه اول سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین میرشفیع، درباره آخرین وضعیت پروژه های آزادراهی کشور، اظهار داشت: مهم ترین پروژه آزادراهی کشور که امسال افتتاح می شود، آزادراه کنارگذر جنوبی تهران است که به آزادراه غدیر تغییر نام یافته است.

وی ادامه داد: این آزادراه با مشارکت 70 درصدی قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء و پیمانکاری قرارگاه در حال تکمیل است و یکی از مزیت های ویژه پروژه این است که با تلاش های پیمانکار، جلوتر از برنامه زمان بندی اجرا قرار دارد.

تأثیر آزادراه غدیر در عملیات ترانزیت جاده اینماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح های ویژه اظهار کرد: آزادراه غدیر 158 کیلومتر طول دارد و در واقع کنارگذر استان های تهران و البرز محسوب می شود، با تکمیل این آزادراه خودرو هایی که از جنوب کشور قصد تردد به شمال، غرب و شرق کشور را دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساخت 3 آزادراه در کریدور ترانزیتی کشور/ آزادراهی برای سرعت 130 کیلومتر

جزییات ساخت 3 آزادراه در کریدور ترانزیتی کشور/ آزادراهی برای سرعت 130 کیلومتر