مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-15ورزشي

جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D تیم های العین امارات و السد قطر از ساعت 19:30 امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

- شاگردان ژاوی در دیداری پُر گل مقابل العین به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D تیم های العین امارات و السد قطر از ساعت 19:30 امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

العین که در دو دیدار اخیرش مقابل سپاهان ایران و النصر عربستان شکست خورده بود، شروع توفانی در بازی امشب داشت و در دقیقه 5 روی یک حمله سریع از جناح راست و ارسال زمینی ویلسون ادواردو، با شوت تک ضرب لابا، مهاجم توگویی خود به گل رسید.

السد قطر پس از دریافت گل اول، نمایش هجومی تری نسبت به العین ارائه داد و موفق شد در دقیقه 35 روی سانتر نام تائه هی از جناح راست زمین و شوت روی پای اکرم عفیف کار را به تساوی بکشد، اما تنها سه دقیقه بعد اسلام خان هافبک قزاقستانی العین با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه مجددا نماینده امارات را پیش انداخت.

نیمه اول با برتری العین خاتمه یافت، اما السد در دقیقه 55 روی یک کار تیمی و پاس به عقب بغداد بونجاح، با شوت زمینی و بیرون پای سانتی کازورلا گل دوم را به ثمر رساند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت

جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت