مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-15سياسي

اختصاصی// دستگیری شهردار بندرگز و 2 مدیر شهرداری به اتهام اختلاس و جرائم مالی


شهردار بندرگز به اتهام اختلاس و دو نفر از مدیران و کارکنان این شهرداری به اتهام فساد مالی توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز پس از گذشت چند ماه از مرحله تحقیقات و کارشناسی پرونده شبکه فساد مالی در شهرستان بندرگز توسط سازمان اطلاعات سپاه، شهردار بندرگز و دو نفر از مدیران و کارکنان این شهرداری توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر که شهردار بندرگز در بازداشت موقت بسر می برد و دو نفر دیگر با صدور قرار مناسب از گذشته به صورت موقت آزاد هستند.

تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه تخلف کارکنان دولت در مرکز استان گلستان بررسی می شود پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مطرح رسیدگی است.

  دستگیری عناصر شبکه فساد مالی و اداری در شهرداری بندرگز یکم بهمن ماه سال گذشته سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان با حضور در شهرداری بندرگز پنج نفر از عناصر فساد اداری و مالی در شهرداری بندرگز را با حکم قضایی دستگیر کردند.

این افراد و شبکه فساد طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران جان برکف و گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی// دستگیری شهردار بندرگز و 2 مدیر شهرداری به اتهام اختلاس و جرائم مالی

اختصاصی// دستگیری شهردار بندرگز و 2 مدیر شهرداری به اتهام اختلاس و جرائم مالی