مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-15اقتصادي

تخصیص 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت و معدن


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت و معدن اختصاص پیدا کرد که 30 درصد منابع تسهیلاتی کل کشور را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صالحی نیا، بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مشترک تسهیل و رفع موانع تولید، رونق تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سال قبل 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب های مختلف به بخش صنعت و معدن اختصاص پیدا کرد که 30 درصد منابع تسهیلاتی کشور محسوب می شد، بیان کرد: این میزان تسهیلات در سال 99 باید 40 درصد ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 واحد راکد تولیدی در کشور هدف گذاری شده است، افزود: از این تعداد 647 واحد راه اندازی مجدد شده و تلاش برای احیای مابقی این واحدها نیز ادامه دارد.

هدف گذاری برای احیای واحدهای راکد مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته تقویت تولید و حمایت از بخش صنعت به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در پنج ماه نخست سال جاری در اغلب تولیدات صنعتی کشور با افزایش تولید و رشد مواجه بودیم.

صالحی نیا با بیان اینکه از تعداد واحدهای راکد هدف گذاری شده برای احیا در کشور، 13 مورد در استان سمنان احیا شده که هنوز تا سقف میزان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت و معدن

تخصیص 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت و معدن