مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-15سياسي

توسعه شبکه ارتباطات ثابت تاخیر دارد


دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه توسعه شبکه ارتباطات ثابت با تاخیر همراه است، گفت: تاخیر رشد این شبکه باید جبران شود تا تکمیل کننده شبکه موبایل کشور باشد.

- به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مخابرات ایران، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه توسعه شبکه ارتباطات ثابت با تاخیر همراه است، گفت: تاخیر رشد این شبکه باید جبران شود تا تکمیل کننده شبکه موبایل کشور باشد.

وی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات که امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته بومی شبکه ملی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، افزود: شاهد تاخیر در سیستم ارتباطات ثابت کشور نسبت به شبکه موبایل هستیم.

این در حالی است که بخش عمده نیازهای ارتباطی کشور از لحاظ پهنای باند و لایه دسترسی باید روی شبکه ثابت باشد و در صورت سرمایه گذاری لازم در این بخش، شاهد ایجاد موازنه بین این دو خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه تاخیر شبکه ارتباطات ثابت باید جبران شود تا این شبکه تکمیل کننده شبکه موبایل کشور باشد، گفت: در زمینه سرمایه گذاری های ثابت و موبایل یک عدم توازن وجود دارد و مشابه سرمایه گذاری هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه ارتباطات ثابت تاخیر دارد

توسعه شبکه ارتباطات ثابت تاخیر دارد