مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-15دانش

جزییات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شاهد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهد ضمن تشریح جزییات و نحوه مصاحبه مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی برای معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 99 اعلام کرد که داوطلبانی که نمره حد نصاب .

- جزییات و نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه شاهد از سوی معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهد ضمن تشریح جزییات و نحوه مصاحبه مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی برای معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 99 اعلام کرد که داوطلبانی که نمره حد نصاب دانشگاه شاهد را در آزمون مرحله اول کسب کرده اند و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه علمی (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی) و بررسی صلاحیت های عمومی به دانشگاه شاهد معرفی شده اند قبل از ثبت نام اطلاعیه ای که در این زمینه منتشر شده است را مطالعه کنند.

داوطلبان چند برابر ظرفیت معرفی شده به دانشگاه شاهد موظف هستند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده الکترونیکی را تا 28 شهریور ماه جاری به ایمیل های مندرج اطلاعیه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شاهد اعلام شد

جزییات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شاهد اعلام شد