مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-15سياسي

دانشگاه فرهنگیان از تعارضات سیاسی دوری کند/با سیاسی بازی دانشگاه قربانی می شود


وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا بر فرایند گزینش معلمان حساسیت های ویژه ای وجود دارد، گفت: معلمان باید بتوانند خود را با تغییرات جامعه همراه کنند.

- وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا بر فرایند گزینش معلمان حساسیت های ویژه ای وجود دارد، گفت: معلمان باید بتوانند خود را با تغییرات جامعه همراه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در دانشگاه فرهنگیان و در نشست صمیمی با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حساسیت انتخاب معلمان و آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش در این دانشگاه برای ورود به حرفه معلمی اظهار کرد: مهم ترین تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه ها این است که در دانشگاه فرهنگیان، معلمان و آینده سازان جامعه تربیت می شوند بنابراین وجوه تدریس و طرح درس در دانشگاه فرهنگیان بسیار با اهمیت است و با سایر دانشگاه های کشور متمایز است.

لزوم ارزیابی دانشجو معلمان حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی حاجی میرزایی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید برای تمام دانشجو معلمان حتی فارغ التحصیلان دانشگاه برنامه ریزی بلندمدت داشته باشد، گفت: به جهت حساسیت مسئولیت معلمان در جامعه و نقش تربیتی آن ها در تربیت نسل آینده سازان، باید قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان از تعارضات سیاسی دوری کند/با سیاسی بازی دانشگاه قربانی می شود

دانشگاه فرهنگیان از تعارضات سیاسی دوری کند/با سیاسی بازی دانشگاه قربانی می شود