مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-15سياسي

اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی رودان منصوب شدند


با صدور حکمی از سوی عباس خلاده رییس نظام صنفی کشاورزی استان هرمزگان پیرو مصوبه تاریخ ششم تیرماه هزار و سیصد و نود و نه اعضای هیئت مدیره سرپرستی نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان منصوب شدند.

- به موجب این حکم پنج نفر از کشاورزان واجد شرایط و عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان به مدت شش ماه به عنوان اعضای هیئت مدیره سرپرستی نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان انتخاب و منصوب شدند.

در این احکام آقایان محمد خیراندیش، فرهاد تاجیکی، اسحق رحیمی، جهانگیر زارعی و شعیب شجاعی به نمایندگی از چهار بخش جغین، رودخانه، مرکزی و بیکاه عهده دار این مسؤلیت شدند.

پس از صدور احکام، اعضای هیئت مدیره سرپرستی با تشکیل جلسه هیئت رییسه، آقای محمد خیراندیش را به عنوان رییس، فرهاد تاجیکی را به عنوان نایب رییس و جهانگیر زارعی را به عنوان خزانه دار انتخاب و فعالیت خود را آغاز کردند.

اعضای هیئت سرپرستی برابر قانون به نمایندگی از نظام صنفی کشاورزی استان هرمزگان ماموریت دارند ضمن ساماندهی بخش کشاورزی و خدمات عمومی به اعضای نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای هیئت مدیره اصلی و منتخب کشاورزی عضور نظام صنفی کشاورزی را فراهم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی رودان منصوب شدند

اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی رودان منصوب شدند