مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 00:352020-09-14حوادث

اخاذی 5 میلیارد تومانی با تهدید به انتشار فیلم و عکس خصوصی


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری خانمی که با تهدید به انتشار فیلم و عکس های خصوصی شاکی، قصد اخاذی 5 میلیارد تومانی را داشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، علی قهرمان طالع اظهار کرد: طی مراجعه شاکی پرونده و ادعا در خصوص این که پیام هایی تهدیدآمیز از شخص یا اشخاصی ناشناس در پیام رسان تلگرام دریافت و از وی می خواهند در قبال عدم پخش فیلم و عکس های خصوصی باید مبلغ 5 میلیارد تومان از طریق ارز دیجیتال در عرض پنج روز به آن ها پرداخت کند، خواستار رسیدگی به موضوع شد.

وی افزود: کارآگاهان سایبری این پلیس بلافاصله دست به کار شده و شروع به جمع بندی مدارک و سرنخ های موجود برای پرونده نمودند و با توجه به این که شماره تلفن موجود در پرونده مجازی بوده، مأموران با بررسی سرنخ ها و به کارگیری ترفندهای فنی و پلیسی به خانمی مظنون و جهت بازجویی به پلیس فتا دعوت کردند.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: در بازجویی های اولیه مظنون پرونده در ابتدا عنوان کرد که قبلاً با شاکی در ارتباط بوده و هیچ گونه عکس و فیلمی در اختیارش نیست و احتمالاً این کار توسط سارقانی که گوشی وی را چند ماه قبل دزدیده اند استخراج و صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی 5 میلیارد تومانی با تهدید به انتشار فیلم و عکس خصوصی

اخاذی 5 میلیارد تومانی با تهدید به انتشار فیلم و عکس خصوصی