مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-14سياسي

هنرمندان دماوند با ارائه آثار فاخر ارزشهای دفاع مقدس رانشر دهند


معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند گفت: هنرمندان دماوند با ارائه آثار فاخر ارزشهای دفاع مقدس رانشر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهرخ جهانشاهی بعد از ظهر دوشنبه در نشست بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان دماوند اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب، باید یاد و خاطره این ایام زنده نگه داشته و ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان به بهترین شکل به نسل آینده انتقال یابد.

جهانشاهی افزود: در 31 شهریور سال 59 رژیم بعث عراق با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی، کشور را درگیر جنگی نابرابر ساخت و در نظر داشت تا ظرف مدت کوتاهی کشور را به تصرف درآورد که با مقاومت سرسختانه مردم در 8 سال دفاع مقدس، به پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید.

وی گفت: دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی است و پرداختن به آن می تواند آرمان های بلند انقلاب را گسترش دهد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند عنوان داشت: با توجه به شیوع کرونا و شرایط ویژه کشور، باید برنامه های هفته دفاع مقدس بیشتر به سمت تولید محتوا و استفاده از فضاهای جدید سوق یابد و هدف از بزرگداشت حماسه دفاع مقدس، انتقال ارزشهای والای ایثار و شهادت در بین نسل جدید است و در سال جهش تولید، باید با تولید آثار فاخر هنری در زمینه بیان ارزشهای دفاع مقدس به نشر و گسترش ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان دماوند با ارائه آثار فاخر ارزشهای دفاع مقدس رانشر دهند

هنرمندان دماوند با ارائه آثار فاخر ارزشهای دفاع مقدس رانشر دهند