مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-14ورزشي

برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال


در جریان برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال که در خصوص بررسی همکاری های دو جانبه برگزار شد، رییس فدراسیون هندبال با اهدای لوحی از تلاش های قراخانلو در برگزاری طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک تقدیر کرد.

- علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در ابتدای این نشست، ضمن اشاره به موضوع بسیار مهم استعدادیابی و پشتوانه سازی در رشته ورزشی هندبال ابراز داشت: خوشبختانه در خصوص نگاه پشتوانه سازی در طی یکسال و نیمی که از ریاست بنده در فدراسیون هندبال می گذرد باید بگویم که با حضور دکتر خوشنویس (از ملی پوشان سابق این رشته ورزشی) در رأس کمیته استعداد یابی فدراسیون همراه بوده است، موفق شده ایم در این بحث به نتایج خوبی برسیم.

دکتر قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه فدراسیون هندبال در خصوص مدیریت حرفه ای استعدادهای برتر این رشته ورزشی ابراز داشت: آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی_ورزشی و محل تمرینات برتر قهرمانان تیم های مختلف ورزشی، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و پشتیبانی از این استعدادها اعلام می کند.

از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت می توان به مباحث مهمی چون روانشناسی ورزشی هندبال، تغذیه و بدنسازی تیم های پایه و همچنین برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال

برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال