مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-14پزشكي

نتایج مثبت یک اسکلت خارجی در راه رفتن افراد پس از سکته مغزی


تیمی از محققان آمریکایی نتایج آزمایش اسکلت خارجی ری استور ( ReStore) در راه رفتن افرادی که تحت توانبخشی پس از سکته مغزی قرار دارند، منتشر کردند.

- تیمی از محققان آمریکایی نتایج آزمایش اسکلت خارجی" ری استور"( ReStore) در راه رفتن افرادی که تحت توانبخشی پس از سکته مغزی قرار دارند، منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان بنیاد کِسلر (Kessler Foundation) استفاده از دستگاه مذکور را در حین استفاده از تردمیل و پیاده روی ایمن و مطمئن دانستند.

اسکلت خارجی ری استور اولین لباس رباتیک نرم است که توسط شرکت ری واک رباتیکس (ReWalk Robotics) توسعه داده شده و از سوی سازمان غذا و دارو آمریکا نیز تایید شده است و از آن برای افرادی که دچار سکته مغزی شده و در حرکت مشکل دارند و دوره توانبخشی را می گذارنند، استفاده می شود.

این دستگاه برای افراد مبتلا به همی پارزی که دوره توانبخشی سکته مغزی تحت مراقبت از فیزیوتراپیست را می گذارنند نیز مناسب تشخیص داده شده است.

پارزی به معنی فلج ناقص(ضعف) در عضلات به خصوص اندام ها است.

پارزی می تواند عمومی یا محدود باشد مثلاً فلج یک اندام یا نیمه بدن(همی پارزی) به عبارتی دیگر ضعف یک طرف بدن یا قسمتی از آن مثلاً سمت راست بدن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مثبت یک اسکلت خارجی در راه رفتن افراد پس از سکته مغزی

نتایج مثبت یک اسکلت خارجی در راه رفتن افراد پس از سکته مغزی