مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-14سياسي

سازمان های مردم نهاد در مبارزه با فساد یاری کننده دستگاه قضایی باشند


سازمان های مردم نهاد نقشی اساسی در حل مشکلات جامعه دارند و می طلبد این گروه های مهم قوه قضاییه را در مبارزه با فساد یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری ایلام صبح امروز در  نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد استان گفت: برنامه های تحولی قوه قضاییه در حوزه های مختلف، یکی از مهم ترین برنامه ها را تقویت ارتباط نزدیک با جامعه، به ویژه جامعه نخبگان  است، هدف از تقویت ارتباط با مردم شنیدن مشکلات و دغدغه های آنها، کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت مطالبه گری در بین افراد جامعه است.

وی مشارکت در رفع مشکلات جامعه را کاری بزرگ و پر اجر دانست و افزود: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی تقویت سازمان های مردم نهاد و خیرین در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

رییس کل دادگستری استان با تاکید بر این که سازمان های مردم نهاد نقش پر رنگی در جامعه دارند اظهار کرد: سمن ها می توانند به نهادینه کردن مسئولیت پذیری در جامعه کمک کنند که از این طریق می توان پاسخگویی مسئولین را افزایش داد و بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یک پل ارتباطی بین دستگاه قضایی و سازمانهای مردم نهاد است و از این طریق می توان با تشکیل کارگروه های تخصصی و با کمک این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد در مبارزه با فساد یاری کننده دستگاه قضایی باشند

سازمان های مردم نهاد در مبارزه با فساد یاری کننده دستگاه قضایی باشند