مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-14اقتصادي

طرح های حمایتی اصناف کرمان از آسیب دیدگان کرونا/ توزیع 150 هزار ماسک بین اتحادیه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ویروس منحوس در کرمان تاکنون سعی ما این بود که مواد ضدعفونی و ماسک را در اختیار واحدهای صنفی استان قرار دهیم تا پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی بیشتر رعایت شود.

وی افزود: حدود 60 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و  2 هزار و 500 لیتر محلول ضد عفونی کننده دست را با کمک بسیج اصناف استان تهیه و در اختیار واحدهای صنفی قرار دادیم.

جعفری بیان داشت: در حال رایزنی برای تهیه و خرید 2 هزار و 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده دست هستیم تا در  چند روز آینده این مواد را تحویل بگیریم و در اختیار واحدهای صنفی قرار دهیم.

150 هزار عدد ماسک در بین اتحادیه ها توزیع می شود رییس اتاق اصناف استان کرمان عنوان کرد: یکسری ماسک از طریق واحدهای تولیدی به صورت غیر متمرکز تولید و در بین واحدهای صنفی توزیع شده است.

وی گفت: با کمک بسیج اصناف 150 هزار عدد ماسک خریداری و این ماسک ها در بین اتحادیه ها توزیع می شود و در  دسترس واحدهای صنفی قرار می گیرند تا در زمینه رعایت  پروتکل های بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

جعفری افزود: در طرح کمک مومنانه اتحادیه بنکداران  5 دستگاه یخچال به ارزش 55 میلیون تومان،  500 بسته کمک معیشتی به مبلغ 24 میلیون تومان  و 200 بسته کالای ضروری به ارزش هر بسته 130 هزار تومان و در مجموع 26 میلیون تومان توسط اصناف تهیه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های حمایتی اصناف کرمان از آسیب دیدگان کرونا/ توزیع 150 هزار ماسک بین اتحادیه ها

طرح های حمایتی اصناف کرمان از آسیب دیدگان کرونا/ توزیع 150 هزار ماسک بین اتحادیه ها