مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-14سياسي

فعالان رسانه ای قم اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند


210 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم طی بیانیه ای که به همت سازمان بسیج رسانه قم تهیه شد، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

- قم- 210 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم طی بیانیه ای که به همت سازمان بسیج رسانه قم تهیه شد، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 210 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم طی بیانیه ای که به همت سازمان بسیج رسانه قم تهیه شد، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کردند.

متن این بیانیه که به شرح زیر است: بنام خدا یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون می خواهند نور خدا را با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.

سوره مبارکه صف، آیه شریفه 8 فعالان رسانه ای با انتشار بیانیه ای اقدام موهن نشریه فرانسوی وابسته به استکبار جهانی در اهانت به پیامبر اعظم صلوات الله علیه را محکوم کردند در این بیانیه آمده است: سالهاست که از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضد اسلامی و افراطی گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیست ها و دولت های غربی صورت می گرد و توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای قم اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند

فعالان رسانه ای قم اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند