مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-14اجتماعي

آغاز اجرای طرح ضربتی مقابله با شیوع کرونا در شهرستان نهاوند


فرماندار نهاوند از آغاز اجرای طرح ضربتی مقابله با شیوع کرونا در نهاوند خبر داد و گفت: وضعیت نهاوند در زمینه شیوع کرونا زرد متمایل به سفید بود اما ناپرهیزی ها نهاوند را به هشدار کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززرد متمایل به سفید بود، ولی ناپرهیزی و عدم توجه باز نهاوند را به هشدار کشاند؛ گفت: بدون تعارف باید بگویم که وضعیت نهاوند خوب نیست.

ناصری با بیان اینکه شبکه حمل ونقل عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند، گفت: اگر متولی این مجموعه نمی تواند شرایط را کنترل کند اعلام کنید تا متولی را عوض کنیم.

وی با یادآوری اینکه در شهر و در بخش ها مدیریت باغ بهشت با شهرداران و اعضای شوراست و همه باید وظایف ذاتی خود را رعایت کنند؛ گفت: اصناف بخش ویژه ای از مدیریت بحران را به گردن دارد و باید حضور جدی در اجتماع داشته باشد و رعایت موارد را از مردم بخواهد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه فصل سرما و شیوع آنفلوانزا در پیش است و شرایط سخت تر خواهد شد، گفت: شبکه و مرکز بهداشت نسخه این وضعیت را بپیچند و وارد عمل شوند.

تنها راهکار مقابله و پیشگیری از ابتلاء به کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است ناصری با تاکید بر اینکه ناپرهیزی ها شرایط را تشدید کرد و مجدد اوضاع به قبل در حال بازگشت است و وارد بحران شده ایم؛ ادامه داد: تنها راهکار مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح ضربتی مقابله با شیوع کرونا در شهرستان نهاوند

آغاز اجرای طرح ضربتی مقابله با شیوع کرونا در شهرستان نهاوند