مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 18:402020-09-13اجتماعي

گوشی هوشمند، هدیه یک هیأت به دانش آموزان منطقه محروم


خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی(س)، مانند هر سال برای دانش آموزان نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته های لوازم التحریر تهیه کرد و با توجه به شرایط کرونایی به 30 دانش آموز نیز گوشی هوشمند اهدا کرد.

- محمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی(س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه، اول هر ماه قمری اقدام به نذر قربانی با صدقات مردم می کند که الحمدلله از این محل توانستیم هر ماه میانگین 30 میلیون تومان کمک جمع آوری کنیم و به 400 خانواده بسته های گوشت یک و نیم کیلو گرمی اهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی با توجه به نیاز دانش آموزان بی بضاعت با کمک مردم اقدام به تهیه بسته های لوازم التحریر کردیم، افزود: در مجموع، بیش از 15 میلیون تومان از سوی مردم کمک رسانی شد که 527 بسته لوازم التحریر و دفتر مشق و نقاشی و کیف، تهیه و در روسـتاهای محروم آبادان شامل الـبو عـبادی سـادات ، مدن، دلگه، ملاکه، جمشیدآباد و.

توزیع شد.

نجفی گفت: باتوجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی دنبال می شود، فراخوانی به مردم اعلام شد و در نهایت با جمع آوری 15 میلیون تومان کمک، 30 گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده در استان قم تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی هوشمند، هدیه یک هیأت به دانش آموزان منطقه محروم

گوشی هوشمند، هدیه یک هیأت به دانش آموزان منطقه محروم