مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-13سياسي

سؤالات جوانان را بی پاسخ نگذاریم/ ضرورت معرفی ویژه شهدای خراسان


مدیران رسانه های خراسان رضوی در نشست با مدیرکل بنیادحفظ آثار استان بر توجه جدی به شهدای خراسان در دفاع مقدس، نگاه ویژه به نقش بانوان، - بی پاسخ نگذاشتن سؤالات جوانان و.

تاکیدکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا باعث شد تا طرح های هر ساله ای که برای این ایام برگزار می شد، اجرایی نباشد اما همین امر موجب شد ایده پردازی های خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش خراسان در خط مقدم جبهه، ادامه داد: در حال انجام مقدمات کنگره 18 هزار شهید هستیم؛ این کنگره نشان دهنده حضور ایثارگرانه خراسانی ها در جنگ است.

هشت تا 10 درصد نیروهای داوطلب دفاع مقدس همواره از سپاه خراسان تأمین می شد و بسیج استان گاهی تنها تا 10 درصد کل رزمندگان را تأمین می کرد.

آغاز به کار نمایشگاه آثار دفاع مقدس از 31 شهریورماه در مشهد یوسف علیزاده در خصوص برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد: نمایشگاه آثار دفاع مقدس استان از 31 شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز می شود که با مدعوین افتتاحیه نمایشگاه ارتباط تصویری برقرار خواهیم کرد.

افتتاح اولین بخش موزه دفاع مقدس وی با اشاره به افتتاح موزه فرهنگی دفاع مقدس در دوم مهرماه، اظهار کرد: قرار است همزمان با ما، هشت استان دیگر نیز به صورت متمرکز با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس موزه دفاع مقدس استان خود را افتتاح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤالات جوانان را بی پاسخ نگذاریم/ ضرورت معرفی ویژه شهدای خراسان

سؤالات جوانان را بی پاسخ نگذاریم/ ضرورت معرفی ویژه شهدای خراسان