مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-13اقتصادي

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی یزد


دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد و مسئولان ارشد جهاددانشگاهی در این سازمان افتتاح شد.

- ایسنا/یزد دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد و مسئولان ارشد جهاددانشگاهی در این سازمان افتتاح شد.

فاطمه سعادت جو در حاشیه مراسم افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان که با حضور عماد تشکری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، در سازمان جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در سه فاز مطالعاتی ، احصای توانمندی ها و تولید و در نهایت ایجاد اشتغال انجام می شود.

وی شناسایی مزیت ها و فرصت های استان ، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و فاز هدایت افراد به ثبت طرح در سامانه از جمله ویژگی های اجرایی این طرح ملی دانست و افزود: در این طرح 1800 نفر تحت پوشش قرار می گیرند.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد توانمندسازی زنان در جامعه را از جمله مهمترین ویژگی های اجرای این طرح ملی در استان یزد عنوان کرد و گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همزمان در 9 استان کشور اجرایی شده و با امیدواریم با همکاری متقابل جهاددانشگاهی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به گونه انجام شود که اشتغال پایدار در استان یزد ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی یزد

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی یزد