مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-13حوادث

نتیجه اعتماد بی جای شاکی منجر به برداشت غیرمجاز اینترنتی شد


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان خبر داد و گفت: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا دایر بر برداشت غیرمجاز  از حساب بانکی به مبلغ معلوم، موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: با اقدامات فنی و شیوه شگرد های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

   رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد ولی پس از مواجه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی معترف و بیان داشت از دوستان شاکی می باشد با سوء استفاده از اعتماد وی پس از دستیابی به اطلاعات حساب بانکی، اقدام  به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی کرده است.

   آدینه لو با بیان اینکه یکی از مهم ترین دلایل برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی، اعتماد  نابه جا به دوستان و آشنایان است، افزود: از کاربرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه اعتماد بی جای شاکی منجر به برداشت غیرمجاز اینترنتی شد

نتیجه اعتماد بی جای شاکی منجر به برداشت غیرمجاز اینترنتی شد