مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-13فرهنگي

تبریک مرکز گسترش به هنرمندان ایرانی برگزیده جشنواره ونیز


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیامی به هنرمندان ایرانی برگزیده جشنواره فیلم ونیز ایتالیا تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر صحنه جشنواره ونیز را به مجید مجیدی کارگردان نامدار سینمای ایران، روح الله زمانی بازیگر نوجوان خورشید ، احمد بهرامی کارگردان دشت خاموش ، شهرام مکری و نسیم احمدپور نویسندگان فیلم جنایت بی دقت و جامعه سینمایی کشور تبریک گفته، موفقیت های بیشتر سینماگران ایرانی در عرصه های مهم فرهنگی- هنری را با پیام صلح و دوستی ایرانیان خواهان است.

در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز که قدیمی ترین فستیوال فیلم جهان و یکی از 3 جشنواره بزرگ جهانی است، روح الله زمانی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی خورشید ساخته مجید مجدیدی موفق به دریافت جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد.

زمانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فرصت حضور در این جشنواره معتبر را از دست داده بود، در پیام ویدئویی خود خطاب به حضار گفت: از آلبرتو بارابارا مدیر جشنواره ونیز و کیت بلانشت رییس هیات داوران و همچنین آقای مجیدی تشکر ویژه می کنم که مسیر زندگی من را به طور کلی تغییر داد.

من از دل بچه های کار بیرون آمدم و امیدوارم روزی در هیچ جای جهان، هیچ کودک کاری وجود نداشته و تمام امکانات پیش روی آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مرکز گسترش به هنرمندان ایرانی برگزیده جشنواره ونیز

تبریک مرکز گسترش به هنرمندان ایرانی برگزیده جشنواره ونیز