مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-12فرهنگي

شیر طلای ونیز به «سرزمین آواره ها» رسید


هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه شیر طلایی به فیلم «سرزمین آواره ها» و همچنین جایزه نخست بخش افق ها و یک جایزه بازیگری به سینمای ایران به کار خود پایان داد.

- هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه شیر طلایی به فیلم سرزمین آواره ها و همچنین جایزه نخست بخش افق ها و یک جایزه بازیگری به سینمای ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ونیز به عنوان اولین رویداد مهم سینمایی در دوران کرونا به صورت حضوری برگزار شد و در نهایت جایزه شیر طلایی بهترین فیلم هفتاد و هفتمین دوره این جشنواره به فیلم سرزمین آواره ها ساخته کلویی ژائو محصول آمریکا رسید و جایزه بزرگ هیات داوران نیز به فیلم نظم نوین ساخته مایکل فرانکو محصول مشترک فرانسه و مکزیک اعطاء شد.

امسال کیت بلانشت بازیگر استرالیایی برنده اسکار، رییس هیت داوران بخش رقابتی ونیز بود و ورونیکا فرانز کارگردان و فیلمنامه نویس اتریشی، جوانا هاگ کارگردان و فیلمنامه نویس انگلیسی، نیکولا لاجیویا نویسنده ایتالیایی، کریستین پتزولد فیلمساز آلمانی، مت دیلون بازیگر استرالیایی و لودیواین سانیه بازیگر فرانسوی به عنوان سایر داوران بخش رقابتی ونیز 77، به داوری فیلم ها و انتخاب برنده شیر طلای بهترین بهترین فیلم و سایر جوایز اصلی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر طلای ونیز به «سرزمین آواره ها» رسید

شیر طلای ونیز به «سرزمین آواره ها» رسید