مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-12اجتماعي

کیفیت در آموزش فدای کمیت نشود/تخصص و کارآمدی ملاک گزینش معلمان باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هیچ گاه نباید کیفیت در آموزش و پرورش فدای کمیت شود ارتقای کیفی آموزش ها در بخش های مختلف همواره باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در این دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: با مجموعه آموزش و پرورش و دانش آموزان به دلیل سال ها فعالیت در بدنه این نهاد علمی آشنایی کامل دارم.

تخصص، تعهد و کارآمدی ملاک گزینش استخدام در بدنه آموزش و پرورش باشد وی با تاکید بر توجه و حساسیت هرچه بیشتر در موضوع گزینش افرادی که جذب بدنه آموزش و پرور می شوند، گفت: معلم، رکن اصلی تعلیم و تربیت است و باید در گزینش آنها تخصص، تعهد و کارآمدی فرد در نظر گرفته شود تا معلمان توانمند، باکیفیت و افراد توانمند جذب مجموعه آموزش و پرورش شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، معلم و میزان پویای معلمان در ارتقای سطح آموزش و پرورش دانش آموزان نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه کیفیت در آموزش و پرورش نباید فدای کمیت شود، گفت: در برخی موارد متاسفانه کیفیت فدای کمیت ها می شود که در این راستا باید دقت لازم انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت در آموزش فدای کمیت نشود/تخصص و کارآمدی ملاک گزینش معلمان باشد

کیفیت در آموزش فدای کمیت نشود/تخصص و کارآمدی ملاک گزینش معلمان باشد