مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-12حوادث

دخالت بیجای اطرافیان همچنان در راس علت اختلاف زوجین در یزد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: دخالت های نابجای اطرافیان در زندگی زوجین یکی از مهم ترین علل مراجعه به مرکز مشاوره پلیس یزد است.

- ایسنا/یزد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: دخالت های نابجای اطرافیان در زندگی زوجین یکی از مهم ترین علل مراجعه به مرکز مشاوره پلیس یزد است.

سرهنگ محمد رضا مزیدی اظهار کرد: متاسفانه دخالت بیجا و نادرست برخی از اطرافیان و والدین در زندگی زناشویی فرزندان باعث اختلاف در بین زوج های جوان شده و آنها را روانه مراکز مشاوره می کند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش میزان مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره آرامش پلیس یزد برای رفع اختلافات خانوادگی، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه یکهزار و 170 نفر از اقشار مختلف با مراجعه به مرکز، از این خدمات بهره مند شده اند.

مزیدی با بیان این که بیشتر مراجعان به علت دخالت اطرافیان در زندگی مشترک به مشکل برخورده و به مرکز مشاوره پلیس مراجعه کرده اند، بیان کرد: در شروع زندگی، برخی از زوجین جوان به دلایل واهی و مشاوره اشتباه برخی اطرافیان، سعی در به دست آوردن عرصه قدرت و به کرسی نشاندن حرف خود دارند که در این بین برخی از افراد اقدام به ضرب و شتم، هتک حرمت و اعمال قدرت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت بیجای اطرافیان همچنان در راس علت اختلاف زوجین در یزد

دخالت بیجای اطرافیان همچنان در راس علت اختلاف زوجین در یزد