مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-12دانش

پاسخ دانشگاه آزاد به 15 سوال آموزشی دانشجویان/ اجرای ترمیم معدل در ترم جدید


مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد درباره مشکل ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار،ثبت نمرات، پرداخت شهریه،تقسیط شهریه،طرح ترمیم معدل و مشکلات فارغ التحصیلان در سامانه جدید توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان عطارزاده در لایو اینستاگرامی درباره انتخاب واحد دانشجویان در سامانه جدید آموزشی گفت: مدل انتخاب واحد به صورت متمرکز انجام می شود؛ یعنی بازه انتخاب واحد به تفکیک استان های مختلف مشخص است و کاملا تعیین شده که کدام استان ها و حتی چه ورودی هایی قرار است در روز تعیین شده در انتخاب واحد شرکت کنند.

صرفا ورود دانشجو براساس جدول استانی خواهد بود و اگر دانشجو در ساعات دیگری برای انتخاب ورود وارد سامانه شود، قطعا امکان انتخاب به او داده نمی شود و دلیلش هم بحث ترافیک اینترنتی است و صرفا دانشجویانی که در بازه زمانی تعیین شده برای آن استان باشند، حق ورود به سیستم و انتخاب واحد را خواهند داشت.

سامانه آموزشیار برای همه باز می شود وی در پاسخ به سوالی درباره مشکل ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار توضیح داد و گفت: توصیه ما به دانشجویان این است که حتما الگوریتم ورود به سامانه را رعایت کنند.

سامانه آموزشیار برای همه باز می شود و در برخی موارد ممکن است دانشجو با مشکل رو به رو شود؛ به طور مثال ممکن است دانشجو در ترم بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دانشگاه آزاد به 15 سوال آموزشی دانشجویان/ اجرای ترمیم معدل در ترم جدید

پاسخ دانشگاه آزاد به 15 سوال آموزشی دانشجویان/ اجرای ترمیم معدل در ترم جدید