مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-12ورزشي

جزییات راه اندازی 4 دهکده ورزشی در پایتخت


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران جزییات راه اندازی 4 دهکده ورزشی در پایتخت را تشریح کرد.

- امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جزییات راه اندازی دهکده های ورزشی در پایتخت، اظهار داشت: ایجاد دهکده ورزشی در پایتخت در 4 بوستان ولایت، سرخه حصار، آزادگان و کوهسار مدنظر قرار گرفته و طراحی های لازم در این زمینه در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست راه اندازی دهکده های ورزشی در بوستان ولایت انجام می شود، گفت: این دهکده ها مجهز به پیست سوارکاری، اتومبیل رانی است و امکان انجام ورزش های رزمی و صخره نوردی نیز در آن دیده شده، همچنین امکان کمپینگ و اتراق شبانه در دهکده ها به صورت خانوادگی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: وسعت هر یک از این دهکده ها حدود 35 تا 50 هکتار است و تمهیدات به صورتی پیش بینی شده که ورود موبایل و تبلت به دهکده ممنوع باشد تا خانواده ها بتوانند فارغ از هر نوع دغدغه در فضای مجازی وارد چالش های مهارتی و انجام ورزش و تفریح شوند.

محسنی در پاسخ به این پرسش که زمان راه اندازی دهکده ها چه موقع خواهد بود، گفت: امیدواریم در 6 ماهه دوم امسال اولین دهکده در بوستان ولایت به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی 4 دهکده ورزشی در پایتخت

جزییات راه اندازی 4 دهکده ورزشی در پایتخت