مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-12حوادث

جدال دو روزه آتش نشانان اصفهان با حریق انبار علوفه


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق در یکی از دپوهای علوفه گاوداری در هفتشویه به وسعت 3 هزار مترمربع، - ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق در یکی از دپوهای علوفه گاوداری در هفتشویه به وسعت 3 هزار مترمربع، گفت: پس از 10 ساعت حریق اطفا شد اما عملیات پاکسازی حریق همچنان ادامه دارد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد جمعه (21 شهریورماه) شهروندان وقوع حریق با وسعت زیاد در یک گاوداری واقع در اتوبان شهید خزایی، روستای هفتشویه را به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع دادند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از وقوع حادثه، خودروهای اطفاییه سنگین به همراه خودروهای کمکی آبرسان از ایستگاه های مختلف سازمان آتش نشانی و آبرسان های سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به محل حریق اعزام شدند، افزود: این آتش سوزی که مقدار زیادی علوفه دپو شده را در بر گرفته بود پس از حدود 10 ساعت تلاش بی وقفه توسط آتش نشانان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ادامه این عملیات برای پاکسازی کامل حریق خبر داد و گفت: پاکسازی حریق معمولا زمانبر است، ضمن اینکه وزش باد در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال دو روزه آتش نشانان اصفهان با حریق انبار علوفه

جدال دو روزه آتش نشانان اصفهان با حریق انبار علوفه