مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-11پزشكي

اعزام تیم های سلامت به مدارس همدان/ رعایت بهداشت بررسی می شود


رییس مرکز بهداشت همدان از اعزام تیم های سلامت به تمام مدارس همدان برای بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- محمد خیراندیش در گفتگو با بر اساس لیستی که از سوی وزارتخانه در اختیار قرار گرفته، توسط این تیم های سلامت در مدارس همدان مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در مدارس، روند اصلاح آن پیش گرفته خواهد شد، افزود: موارد به صورت روزانه از سطح مدارس شهری و روستایی جمع آوری و به مسئولین مربوطه استانی و وزرات خانه منعکس خواهد شد تا بر اساس مشکلات موجود تصمیم گیری شود و در صورت نیاز، اصلاحاتی یا مداخلاتی را در پیش گرفت.

وی در پاسخ به اینکه در این روند امکان تعطیل شدن مدرسه ای در صورت عدم رعایت نکات و الزامات بهداشتی وجود دارد یا خیر؛ عنوان کرد: احتمال این موضوع وجود دارد و ابزار برخورد با مدارسی که نسبت به رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های مربوطه بی توجه باشند را در اختیار داریم اما تاکنون مدرسه ای در همدان وجود نداشته که اقدامات لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی را در پیش نگرفته باشد.

خیراندیش در این خصوص تاکید کرد: با اعزام تیم های سلامت به مدارس شهرستان همدان، اگر نقاط ضعفی در مدارس وجود داشته باشد، شناسایی خواهد شد و در راستای رفع آنها اقدام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های سلامت به مدارس همدان/ رعایت بهداشت بررسی می شود

اعزام تیم های سلامت به مدارس همدان/ رعایت بهداشت بررسی می شود