مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-11اجتماعي

در مدارس اصل بر آموزش حضوری است/الزامی به حضور اجباری دانش آموزان نیست


هفته آتی در همه مدارس استان اصل بر آموزش حضوری بوده و تعطیلی گسترده نخواهیم داشت.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: هفته آتی در همه مدارس استان اصل بر آموزش حضوری بوده و تعطیلی گسترده نخواهیم داشت.

علیرضا نخعی 21 شهریور ماه در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط بازگشایی مدارس در هفته آینده اظهار کرد: اصل بر آموزش حضوری است و در هفته ای که پشت سر گذاشتیم نیز اولویت ما بر آموزش حضوری البته با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود.

وی با اشاره به حساسیت این مهم گفت: دانش آموزان همه مدارس براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت به گروه های کوچک تقسیم شده و باید نکات بهداشتی را رعایت و همگی از ماسک استفاده کنند.

نخعی اضافه کرد: به رغم ترجیح آموزش حضوری در مناطق و شهرستان ها در صورت بروز هرگونه احساس خطر در هر مدرسه ای با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی و نظارت حوزه سلامت آموزش و پرورش تا برطرف شدن زمینه های خطر، آموزش غیرحضوری تاکید می شود.

وی افزود: باید مراقبت کرد دانش آموزانی که علائم بیماری یا تب دارند در مدارس حضور پیدا نکنند و اولیا در این راستا با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در مدارس نباشند، هیچ الزامی برای حضور دانش آموزان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدارس اصل بر آموزش حضوری است/الزامی به حضور اجباری دانش آموزان نیست

در مدارس اصل بر آموزش حضوری است/الزامی به حضور اجباری دانش آموزان نیست