مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-11سياسي

انتخابات 1400 کاندیدای زن خواهد داشت؟


راکعی عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی بیان کرد: طبق قانون اساسی نباید زنان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منعی داشته باشند این یک حق اجتماعی است و آن را دنبال می کنیم.

- کسی حق ندارد این حق را از ما بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: حضور زنان در انتخابات 1400 و معرفی کاندیدای زن اصلح طلب را در دستور کار داریم اما هنوز برای معرفی کاندیدا بررسی ها ادامه دارد.

فاطمه راکعی، دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نو اندیش و عضو جبهه شورای هماهنگی اصلاح طلبان در رابطه با "نقش زنان در انتخابات 1400" گفت: در حوزه احزاب، زنان اصلاح طلب چهار حزب فراگیر به حالت جبهه ای کنار هم قرار گرفتند تا بتوانند در بزنگاه ها تصمیمات مشترک بگیرند.

دبیران کل هر چهار حزب در نهادهای فراگیر ملی اصلاح طلب حضور دارند، برای مثال در شورای هماهنگی اصلاح طلبان بسیار فعالند و به طور جدی و تشکیلاتی، کار می کنند.

او ادامه داد: زنده یاد اعظم طالقانی با همه وجود و با همه مشکلاتی که در آخرین روزهای عمر خود داشت، هر دوره در انتخابات ثبت نام می کرد و رجل سیاسی را شخصیت و انسان سیاسی تعریف می کرد و دلایل زبان شناختی، حقوقی و شرعی خودش را ارائه می داد؛ ما همچنان این راه را ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 کاندیدای زن خواهد داشت؟

انتخابات 1400 کاندیدای زن خواهد داشت؟