مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-11فرهنگي

بیم ها و امیدها در روز ملی سینما


علیرضا داودنژاد با طرح چند پرسش به آسیب شناسی منظومه هنری رسانه ای ملی تاکید و اظهار کرد که با تامل بر آن چه در آن هستیم می توان برای فردا برنامه ریزی کرد.

- علیرضا داودنژاد با طرح چند پرسش به آسیب شناسی منظومه هنری رسانه ای ملی تاکید و اظهار کرد که با تامل بر آن چه در آن هستیم می توان برای فردا برنامه ریزی کرد.

این فیلمساز در یادداشتی با عنوان تولید، نمایش و بیم ها و امیدها که در اختیار ایسنا قرار داده نوشته است: امسال روز ملی سینما را در شرایطی پشت سر می گذاریم که شیوع کرونا و کسادی گیشه های فروش بلیت و بسته شدن در سالن های نمایش فیلم و تلاش تلویزیون برای اعمال انحصار بر فضای سرمایه گذاری و تولید و توزیع و نمایش اغلب آثار دیداری شنیداری، معضلات منظومه هنری رسانه ای ما را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرده و به صف آرایی و کشاکش های فرهنگی و اجتماعی دامن زده است.

اگر همه طرف های درگیر در این ماجرا بر سر این امر توافق داشته باشند که منظومه هنری رسانه ای ایران ما باید در مقابل منظومه های رقیب و حریف منطقه ای و بین المللی توان ایستادگی داشته باشد و با اتکا به نیروهای انسانی خوش قریحه و متخصص و خلاق خود ابتکار عمل را در حفظ مخاطب داخلی از دست ندهد و برای جذب مخاطبان منطقه ای و جهانی نیز بکوشد، در آن صورت می توان به سوابق عملکرد هریک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم ها و امیدها در روز ملی سینما

بیم ها و امیدها در روز ملی سینما