مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-11ورزشي

گل محمدی: ورزشگاه تختی برای نیم فصل دوم لیگ بیستم آماده می شود


به گفته مدیر اداره کل ورزش استان تهران ورزشگاه تختی بعد از بازسازی برای نیم فصل دوم فصل آتی لیگ برتر فوتبال آماده می شود، این بازسازی ممکن است بیش از 10 میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گنجایش 30122 نفری باعث شده تا ورزشگاه تختی تهران از حیث ظرفیت و بزرگی پنجمین ورزشگاه ایران به حساب بیاید؛ ورزشگاهی که بازی های آسیایی 1974 و میزبانی ایران از آن مهمترین بهانه برای شروع ساخت و سازش شد.

بدین ترتیب ساخت ورزشگاه تختی از سال 1346 و به عنوان یکی از پیشرفته ترین ورزشگاه های دنیا آنهم با طراحی یک مهندس ایرانی (جهانگیر درویش) آغاز شد، این ورزشگاه که بخشی از مجموعه ورزشی تختی تهران به حساب می آید پیش از انقلاب فرح پهلوی نامیده می شود و تنها ورزشگاه سرپوشیدهٔ ایران به شمار می رفت.

ورزشگاه تختی که در سال 1353 به صورت رسمی تاسیس شد تا چند سال پیش از جمله ورزشگاه های میزبان در رقابت های لیگ برتر به حساب می آمد.

این ورزشگاه علاوه بر اینکه محل برگزاری دیدارهای تیم های رده های سنی فوتبال بود، در سال هایی که نفت و راه آهن تهران در لیگ برتر شرکت داشتند میزبان دیدارهای خانگی این دو تیم هم به حساب می آمد.

فرسودگی و از دست رفتن تدریجی استانداردهای لازم اما به مرور باعث کاهش تعداد بازی های در ورزشگاه تختی شد تا آنجا که در لیگ های اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی: ورزشگاه تختی برای نیم فصل دوم لیگ بیستم آماده می شود

گل محمدی: ورزشگاه تختی برای نیم فصل دوم لیگ بیستم آماده می شود